Janos
Janos
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
ra
 
Naptr
2025. Szeptember
HKSCPSV
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Frsstve

Utoljra 2005.03.23.-n frisstettem az oldalt!

 
Ltogatotsg
Induls: 2004-11-27
 
-Vgigjtszsok
-Vgigjtszsok : Mafia

Mafia

pcpult  2005.03.13. 00:24


Egy ajnlat, amit nem lehet visszautastani: Ennek a kldetsnek kt megoldsa van. Az els, s legbiztonsgosabb, hogy miutn beszllt a kt tag, hajts a kvetkez elgazsig. Itt lassts s egy kzifkes 90 fokos fordulattal jobbra kanyarodva llj meg a keresztezds kzepn. Vrd meg mg az ldz kocsi utolr. Nagyon lassan s minl kzelebb kerld meg a rd lvldz autt. Ilyenkor arra figyelj, hogy mind a kt utasod tudjon tzelni. gy szpen krzve hamar ki lehet iktatni az ellensges arcokat.
Ha ez nem jnne ssze, van egy "nehezebb" megolds is! Hajts egyenesen, mg a ftra rve kanyarodj jobbra gy, hogy mr majdnem a falnak tkzl. Ha sikerl gy kanyarodnod, hogy az ellenfl kocsi vagy melletted, vagy mgtted van, a vezet lass reakciideje miatt nekimegy a falnak. Ha mg mindig lnnek, szguldj a futcn egy villamossal szembe, ugyanazt a taktikt hasznlva mint elbb.
A sikeresen eltakartott lvldzk utn kapunk egy cmet, ahova el kell szlltani utasainkat. Az tr eltt ne felejtsnk el tankolni, mert viszonylag hossz az t. Innentl knny dolog lesz, ha nem felejted el hasznlni a trkpet. Mondjuk nlkle is el lehet tallni a cmre, csak kicsit tbb idt vesz ignybe. Ez tapasztalatbl mondom! (Ezt a kldetst n trkp hasznlata NLKL teljestettem!)

"Megrkeztnk. Szltak, hogy vrjak a kocsiban. Bementek az pletbe. Nemsokra az egyikk kilpett az utcra, s jobb kezvel keresett valamit. Taln fegyvert? Itt az ideje elhajtani! Nem, mr idert! Ks. Valamit elvesz a zsebbl. Egy bortkot. Megkszni a fuvart, s felajnlja, hogy brmikor gondom lenne, k tudnak llst adni."

Menekls 1-4: Ez egy nagyon egyszer kldets-sorozat. A lnyeg, hogy id alatt eljuttassuk utasainkat a kijellt helyre. Trkp hasznlatval knnyen megoldhat feladat.

"Egyszerre megjelent kt fick, s elkezdtk sztverni a taximat. Nagy nehezen sikerlt kikerlnm a kezeik kzl."

Menekls 5: Mivel pp ldznek s kocsidat is sztvertk, ajnlom, hogy fuss Salieri brjhoz. Mivel a trkped az autban maradt, gy csak a kis nylra tmaszkodhatsz. Ja, s nha egy zld nyl is megjelenik eltted, hogy ott kell lekanyarodnod. Az tvonal teht a kvetkez: Azonnal indulj el egyenesen az ton, majd az els elgazsnl fordulj jobbra (ahogy a zld nyl is mutatja). Ezutn fuss vgig a siktoron, majd keresztl az ton a br irnyba. egy szk helyen vedd az irnyt jobbra, s figyelj a kihajt autra! Utna balra, fel a lpcsn, jobbra, majd megint balra. Le a lpcsn, egyenesen, majd jobbra le a lpcsn. Balra, majd az Oriental Beer-nl megint balra! Keresztl a siktoron, majd balra, s mr csak keresztl kell futnod a keresztezdsen, ahol Salieri brja tallhat.

"Miutn Salieri emberei elintztk ldzimet, bemutattak a csald tbbi tagjnak. Hol kapok fegyvert, kitl kapok kocsit, st, mg Salierinek is bemutattak. Els feladatnak a takonak az autit kellett elintznem, akik az elbb ldztek."

Molotov-party: A feladat nem tl nehz! Hajts Molieri brjhoz, s a mellette lv parkolban verd szt baseball-tvel a kocsikat. Ha ezzel kszen vagy, hajst vissza Salierihez.

"A nagyfnk bevett a csaldba. Most pp vdelmi pnzt megyek gyjteni. Vincenzo-tl mr kaptam fegyvert s Ralphy megmutatta, hogy kell elktni egy Bolt B-t."

Tiszta rutin: A kldets eleje nagyon egyszer, csak a trkpen kijellt helyre kell autkznod. Miutn sszeszedtk a vrosban a pnzt, a vroson kvlre kell mennnk egy benzinkthoz, melyet a trkp nem jell.

"Megrkeztnk a benzinkthoz. Sam s Paul bementek a vdelmi pnzrt. Kis id mlva lvsek drrentek el. Nemsokra kiesett az ajtn Sam, s bekldtt Paulrt, hogy hozzam ki."

A szemben lv ajt zrva, csak htulrl lehet bejutni a hzba. De mieltt htramennnk, ljk ki a mellettnk lv srga kocsi sszes kerekt! (Ksbb majd rjvnk mirt!) Induljunk el htra. Ott egy kutya rzi a terletet. Prbljunk meg szrevtlenl felmszni az emeletre, ha ez nem sikerlne, ljk le a kutyt. Miutn belptnk az ajtn, forduljunk jobbra, s a szemben lv ajtt nyissuk ki. Itt egy ember l a WC-n. Ljk le s csukjuk be magunk mgtt az ajtt. Vegyk fel a fegyvert s idzznk el egy keveset a helysgben. Nyissuk ki az ajtt, s ha szerencsnk van kt tagot tallunk a folyosn. Gyorsan ljk le, nem baj ha vesztnk az letnkbl. (Ha nincsenek a folyosn, akkor a fldszinti folyosn lesznek!) Mg ne menjnk le a lpcsn, hanem vagy (az ajttl nzve) jobbra egy msik szoba. Ide menj be, s a frdben tallsz a falon egy elsseglyldt. remlem nem kell rszletezni, mire j ez. :-) Most mr mehetsz a lpcs fel. Itt guggolva haladj, mert a fal tls oldaln 3-4 ember csak rd szegezi fegyvereit! ld meg mind! A fehr trikst is! A brpulttal szemben van egy ajt. Ott van Paul! Mikzben prblod kivonszolni, valahogy jjled a fehrt triks fick. ld meg mgegyszer! Ezutn egy tag megprblja ellopni nehezen megszerzett vdelmi pnznket. Bel a srga kocsia, s elhajt. Pontosabban csak vnszorog, mivel kilttk a kerekeit. Pattanjunk be a kocsiba s prbljuk leszortani az trl! Ljk le s vegyk fel a pnzt! Mr ksz is a kldets!

"Salierivel volt tallkozm. Meslt, hogy van egy rge, akinek gyorsabb versenygpe van, mint az embernek. Valami versenyrl, gyors autkrl, s valami fogadsrl is beszlt."

Fair play: A feladat a kvetkez. Rvid id alatt el kell jutnunk a trkpen kvlre es versenyplyra. tt mr vr rnk a biztonsgir, aki felnyitja a sorompt, s elvezet egy versenykocsihoz. Szlljunk t abba s hajtsunk el a vros tuls vgben lev autszerelhz, aki kicsit megbtykli a kocsit. Miutn ezzel vgzett, hajtsunk vissza a garzsba. Ezutn mr csak vissza kell kocsikznunk Salieri brjba.

"Alig pihentem, mris csrgtt a brban a telefon, hogy menjek vissza minl elbb a versenyplyra, mert trtnt valami a sofrrel, s nem tud versenyezni."

Azonnal fuss ki az pletbl, s szllj be a piros Schubert Six-be. Vedd az irnyt jra a versenyplya fel. Ott tallkozol Frank-el, aki sok szerencst kvn a versenyhez!

"Mit keresek n ebben az autban? Nem is tudom vezetni!"

A kvetkez rsz a jtk legnehezebb rsze. Egy autversenyt kell megnyerned. Csak az els helyezssel tudsz tovbbjutni! Sok szerencst! Folyt. kv.!

A plya elejn egy hordt s egy lgkondit tallhatunk. Itt fel tudunk mszni a garzs tetejre. Ljk meg az eltr szn tglt, majd menjnk be a keletkezett lyukon. Bent egy "R Thanks" felirat graffitit, egy rdit s egy mesterlvsz puskt tallhatunk

Part I: The American Dream:
2. plya: Live from the Crime Scene: A plya elejn keressk meg a tglafalban tallhat lyukat. A megfelel csalssal szerezznk egy grntot s dobjuk be a lyukon. Ezutn egy kicsit ksbb, mg ugyan ezen a szinten, az egyik lpcs tetejn lv szobban egy adag, pisztollyal felszerelt patknyt tallhatunk. Ljk meg az egyik lmpt a plafonon, amely leesik a padlra. Ennek hatsra a patknyok egymssal kezdenek el hadakozni. A pnclterem kzepn kilhetjk a vist szirnt, ezen cselekedetnket Max hlsan meg is kszni.
3. plya: Playing it Bogart: Rico Muerte szobja utn a folyos vgn egy bedeszkzott ajtt tallunk. A deszkt sztlve egy szobba jutunk, ahol az ablak melletti peremen vgigstlva, egy bedeszkzott ablak llja utunkat. Ezt is ljk sztt. Bent egy halottat s egy "Buff" feliratot tallunk.
6. plya: Fear that Gives Men Wings: Amikor Luigi mosodjbl megynk felfel a liftel, sztlhetjk a hangszrt, amelybl zene jn ki. Ezt Max ismt megkszni. Kicsivel ksbb, amikor abban a szobban vagyunk, ahol egy kemnyfi van a frdben s a TV-ben a hirad megy, ugorjunk ki az ablakon, majd stljunk balra. Ha itt beugrunk az ablakon, akkor egy olyan szobba jutunk, ahol a falon 2db Soldier of Fortune 2 poszter van, valamint jnhny shotgun. Ha nem ljk ki a hangszrt a liftben, akkor itt is hallhat a zene.
7. plya: Police Brutality: Amikor Gognitti elr a zrt ajthoz, mgttk a peremen egy antennt tallhatunk. Ha innen ugrunk egyet, a siktor felett lv perem fel, akkor egy kertssel elzrt terletre jutunk, ahol rengeteg lszer, valamint egy "Doperfish Lives!" felirat poszter vr rnk. A kosrlabda-plynl egy pisztoly van beakadva a hlba. Ha a kerts mellett vrunk, akkor kisid muva egy aut rkezik. Ha rlvnk, akkor karambolozik, a sofr pedig tzet nyit rnk.
8. plya: Ranga Rock: Amikor elrnk a sznpadhoz, hasznljuk a dobokat s a mikrofont.

Part II: A Cold Day in Hell:
5. plya: Angel of Death: A zongort hasznlva Max eljtsza a jtk zenjt.

Part III: A Bit Closer to Heaven:
4. plya: Backstabbing Bastard: A plya elejn egy hordt s egy lgkondit tallhatunk. Itt fel tudunk mszni a garzs tetejre. Ljk meg az eltr szn tglt, majd menjnk be a keletkezett lyukon. Bent egy "R Thanks" felirat graffitit, egy rdit s egy mesterlvsz puskt tallhatunk.
5. plya: In the Land of the Blind: Woten irodja utni kis szobban egy kis kp van a falon, amelyet meglve egy gomb jelenik meg. Ezt megnyomva a szoba tuls felben lv kanap felemelkedik s egy lpcs tnik el. Lent egy nagykpernys TV s nmi rdekes felszerels tallhat.

Mit is rjak le? Ht a First Person Shoterek szlogenje: "Lj mindenre, ami mozog!". n megtoldom: "No meg ld tl!".

Ehhez meg igazn nem kell sokat gondolkodni. Teht flsleges a plykat bemutatnom, jobban jrtok szerintem az rklet kddal. Azt azrt megjegyzem, hogy az els plyn nem kell semmit se csinlni, mivel mind a hrom t a kijrathoz vezet. Csakhogy ez nem ilyen egyszer, mert ezek eltt t kell lpni egy teleporton. A cheat rovatot ide beszrom, gy legalbb tlled a tbbi plyt:

rklet - god
sszes fegyver + lszer - impulse 9
tjrhat falak - noclip
Lthatatlansg - notarget
Repls - fly
Maximum vilgts - r_fullbright 1
Clkereszt - crosshair

A 0 gomb megnyomsa utn gpeld be ezeket a kdokat a menbe. Ezekkel a kdokkal mr mindenkppen vgigviheted a jtkot. Arra azonban vigyzz, hogy minden teljestett plya utn jra rd be az rklet kdot, mivel a kldetsek utn ez a funkci kikapcsol.
Na errl ennyit!

Autverseny egy - kt kldetssel (szm szerint 24 s nhny extra), no meg nmi autlops, s ksz a jtk. Nos teht, kezdjk el ezt is vgigjtszani.

1.Liberty City: - Gangsta Bang: Beszllsz az orrod eltt lv szrke kocsiba (Bulldog), utna megindulsz menetirnyba (egyenesen elre), majd az autplyt(4 svos t) kvetve jobbra fordulsz. Ha megpillantasz 4 egyms mellett lv telefonflkt, akkor menj a balrl elshz. Szllj vissza a szrke autba, s indulj el jobbra. A kacskarings autplya vge fel a msodik legaz ton tallsz egy kk sportkocsit (Mundano), abba lj bele. Menj vissza az autplyra, s indulj el felfele. Az els rendrlmpnl balra fordulsz, majd az autplya kanyarodsnl trj le a szemben lev keskeny mellkutcba. Ott az els s egyetlen keresztez utcn dlnek fordulsz, majd az ton haladva az egyik garzsba (a nyl is mutatja) begurulsz a ttddel. A gp kirak a garzs el, ott rgtn belsz egy autba, s nekimsz az ottani fadoboznak. Lesz egy gpfegyvered, rgtn utna indulj lefele. A metr llomsnl van kt telefon, az alshoz menj. Most szedd ssze minden tudsod, s mint az rlt, kapj fel egy kocsit. Ha ez megvan, akkor hzz el lefele, kanyarodj balra az autplyra, az lefele fordul, kvesd ott az utat. Mg mindig igyekezned kell. Az els hdon tmsz. Mg meg nem ltod a msodik hidat, nyomd a gzt. A hd eltt van egy keresztez autplya, arra bekanyarodva menj ki a szembe jv svba. Rgtn megpillantasz egy kk informcis tblt. Ott kanyarodj le srgsen lefel. Bersz egy siktorba. A kanyarodsnl van egy srga aut(Taxi), abba lj be. Menj vissza az autplyra, indulj felfele. Visszarsz ahhoz a ponthoz, ahol lekanyarodtl az autplyra. Ott menj le az t folytatsn, elhaladsz a 4 telefon eltt. Lassts! Ha megltsz egy srga ruhs fickt, menj kzelebb. S (egy bankrabl) beszll a te autdba. Ezt hagyd, mivel ezen mlik a kldets sikere (vagy buksa). Ha mr beszllt, akkor rgtn indulj el felfele az autplyn. Egyszer odarsz a rendrlmphoz (ne llj meg), ott kanyarodj jobbra, s az els felljr (ez gyalogos) utn megltsz egy piros rnykol ernyt az egyik hzhoz csatlakozva. Al jrj be szembl, de ne llj meg addig, mg az emberedet (aki te vagy), ki nem rakja a hz el a gp. Ezzel ksz az els kldets. lj be egy autba. Trj vissza a telefonokhoz (menj a rendrlmphoz, ott fordulj lefele). Szllj ki a kocsibl, s stlj oda a balrl msodik telefonhoz. lj be a kocsiba, s indulj el balra az autplyn. Az t lefel kanyarodsnl menj be a lekertett hdra. Ott sorolj be a jobbrl msodik svba s nyomd a gzt. Amikor tugrattl a hd lefedetlen rszn, s kilyukadtl az autplyn, indulj el felfele az ton. Az els autplyakeresztezdsnl fordulj balra. A kvetkez autplyakeresztezdsnl fordulj felfele. A legels balra nyl mellkutcba fordulj be. Ott tallsz 3 motort. Szllj fel az elsre. Gyorsan lpj olajra, az eltted lv ton. De vigyzz, mert a msik kt motoros ldzni kezd. Ha gyors vagy, akkor az els 10 mteren le tudod rzni ket. A keresztez autplyn indulj el jobbra. Haladsz 4 hztmbt, majd jrj be az ott lv garzsba. Szllj be az ott ll kk autba, majd indulj el a hz bal oldaln lv ton lefel. Az els keresztezdnl fordulj balra, majd az els lefele nyl ton menj le. Az autplynl fordulj balra, de menj t a szembejv svba. Az els lefele nyl ton menj le. A szemben lv telefonflkk kzl menj oda a legfelshz. De ezt gyorsan kell tenned, mert klnben lejr az idd. A kvetkez kldetst is gyorsan kell csinlnod. Gyorsan szllj be az autdba, s indulj meg felfele az ton. Az autplyn indulj el jobbra. Az els csompont utn van egy park a szembejv svnl. A nagyobbik feln a befvestett terlet kzepn van egy tska. Szllj ki az autdbl, s lpj r a tskra. Amikor eltnik a jel, akkor szllj vissza a kocsiba, s indulj vissza a 4 telefonflkhez.A vastllomsnl lv mellkutcn indulj le, kvesd a kanyarodst. Az ott tallhat autplyn irny le. A hdon ugrass t, majd a tloldalon jobbra fordulva az autplyt kvetve vissza is rsz a flkkhez. A 2-bl a bal oldalihoz menj. Repessz el jobbra. Az autplya 2. jobbra fordulsakor trj le a jrdra. Ha tmentl a hztmbk kztt, s nem vagy vak, akkor meglthatsz egy autforgalomra sznt betonsvot. Menj el vzszintesen, majd le. Itt van egy kamion(Tanker). Ezzel ne sokat tkzzl, mert bomba van benne. Indulj el a mellkton, de most a hd utn felfele kanyarodj. Kirsz az autplyra, s indulj el felfele. A keresztezdsnl fordulj jobbra. A hd eltt a rendrlmpnl meg felfele. Kvesd az utat. Az autplya kanyarulatnl lassts. Ott is van egy keresztezds, s ismt menj felfele. Majdhogy rgtn jobbra kell menned, sorolj is t a szembejv svba, de ezt mr a kanyarods utn tedd. Az ott tallhat els flfele nyl tra kanyarodj be. Az egysvos t a rejtly kulcsa. Ez az t egy szp hz alatt megy el. Most lgy gyors. Menj a hz al, szllj ki a kamionbl. Fuss el a hz krnykrl. Ha a gp a kp aljn kigpeli a "you're make bacon..." szavakat, akkor a kldets fele mr megvan. lj be egy autba, s induj el lefele. Az els autplyn fordulj balra. A felrobbantott hztl balra lv hdon repessz t. A keresztezds utni els hztmb eltt ll egy fekete ruhs fick. Menj oda hozz, majd vedd fel a mellette lev doboz tartalmt (gpfegy- ver). Aztn megjelenik egy srga ruhs balek. t kell kvetned. elszr felfele majd balra fordul. Ezt megismtli. Amikor befordul egy lefele nyl mellkutcba, te ne kvesd. Vrj 10 msodpercet, majd fordulj be a sarkon s Duke Nukem stlusban kezdj el lni. Ha a kt hapek meghalt a siktorban, indulj lefele. Az ott lv, vagy mr elfutott embereket vedd ldzbe, s ket is ld meg. Szt fognak futni, ezrt clszer autba lnd, s gy hajkurszni ket. Ha meglted mindegyiket, trj vissza a 4 telefonflkhez. Ezt nem tudom lerni, mert nem tudhatom, hogy hol vagy. A legegyszerbb a nyilat kvetni (ezt is teheted az elz kis inci- densednl). Naszval. A telefonflkknl menj az egyetlen aktvhoz. Utna indulj balra, sorolj t a szembejv svba. Az autplya kanyarodsnl menj egyenesen, a fasornl menj lefele. Az autply indulj balra, majd az t felfele kanyarodsnl kanyarodj be a legels balra nyl mellkutcba. A fasor mgtti autplyn indulj el lefele. Az t kanyarodsnl lefele nylik egy mellkutca. Kanyarogj le az ton, majd a vgnl a kanyarodj jobbra. Indulj el vzszintesen. A dokkon lv srga daru al jrj be. Ha a markol elindul a kocsi fel, akkor szllj ki az autdbl. A daru a nagyobb ttket nem brja el (busz, kamion,limuzin,s a kzrendre felgyel emberek autit se veszi t). A mentautval se prblkozz. Itt kt Taxit kell leadnod, s a pnzed sszegnek el kell rnie az 1000000$-os lomhatrt. Ekkor jra autba kell szlnod. A Taxikat a pnzhatr elrse utn clszer leadni. Ha a kt Taxit leadtad, lj be egy autba, s indulj el az autplyn fefele. A msodik hztmbnl menj a piros elter telefonhoz. Menj felfele, s a harmadik rendrlmps keresztezdsnl fordulj jobbra. Menj t a hdon, s az els hztmb bels udvara fel vedd az utadat, de ezt mr gyalog. Ott lesz egy lvldz rlt. Ldd le. A mellette ll fickt is el kell tenni lb all. Ezutn a nyl szne pirosra vltozik. Kvesd a nyilat. A hely, ahova menned kell, kzel van a 4 telefonflkhez. A flkktl indulj balra, majd akanyar utn menj egyenesen a mellkutcn. Az t balra, fel, balra, fel kanyarodik. A harmadik bal kanyarnl szllj ki a kocsibl s menj a szembe lv siktorba ll srga ruhs emberhez. Ezzel ksz az els vros els kldetscsomagja. Folyt. kv.!

Nem igazn rtem, hogyan lehet stratgiai jtkhoz vgigjtszst rni, mert ugye mindenkinek ms stratgia jn be. A kvetkezkben nem igazn a sajt stratgimat rom le, inkbb egy ltalnosat. A mdszer egyszer, tler.

Brotherhood of NOD hadjrat (Deus Ex Kan):
1. The Messiah Returns: Egyszer bemelegt kldets. ptsnk 2 Refinieryt, gyrtsunk egy tucat knnygyalogost s sprjnk le minden kk pontot a trkprl. Akinek ez nem sikerl elsre az srgsen keressen kdokat a tovbbi plykhoz.
2. Retaliation: Az egysgeinkel induljunk el elre, a hd alatt vatosan menjnk t, menjnk fel a dombra, az itt tallhat GDI bzisokat sprjk le, menjnk oda a TV-adhoz s itt ptsk meg bzisunkat. Ez az egyik legalkalmasabb hely. Egy mrnkkel foglaljuk el a TV-adt, kzben folyamatosan gyrtsunk egysgeket s kldjk t ket a kzelben tallhat hdon. Ha minden GDI egysget elpuszttunk gyznk.
3. Free Rebel Commander: Menjnk le dlre ljk meg az elenllkat s ljk t magunkat a homokzskokon. Menjnk t az alagton, a tloldalon pedig menjnk keletre ahol egy kisebb bzist tallunk. ljk meg az itt tallhat katonkat, majd ljk ki a jobb oldali teherautt. 3 mrnkt kapunk, velk foglaljuk el a 2 tele Silot s a Had f Nodot. Az gy kapott 3000 pnzbl gyrtsunk egy mrnkt (Vele egy ermvet kell elfoglalnunk, hogy lssuk a radart.) s annyi raktst amennyit csak tudunk. Kzben ljk ki az el nem foglalt pleteket. Ha sszegylt tmad csapat vonuljunk a fenti kk bzishoz, a keleti oldalon haladva ljk t magunkat a lzereken s a falon, majd a bzis keleti oldaln lzerekkel rztt brtnbl szabadtsuk ki embereinket. Ezutn vigyk a Commandert a kezdpozciban tallhat replhz.
4. Destroly Hassan's Temple: Verekedjk t magunkat a hdon, majd rtsuk ki a tls oldalon lv bzist vd rket. Ezutn a bzis helyn alaptsunk mi magunk bzist (Nem kell mindent lerombolni, az erstsknt rkez mrnkkel nhny pletet elfoglalhatunk). Kezdjk meg a raktsok gyrtst s morzsoljukfel a nyugati oldalon tallhat bzist. Ezutn a trkp nyugati szln szakra haladva jussunk t a hdon s menjnk el Hassa piramisig s lvezzk a videt Kan visszatrsrl.
5. Blackout: A plya egysgei vitathatatlanul a Cyborg s a rakts. A bzisunkat dlen kell elkezdeni, de folyamatosan menjk szak fel. A bzisban mindig legyen egy-kt mrnk, a visszafoglalsokhoz. A hidakat is zrjuk le. A trkp nyugati szln folyamatosan haladjunk szak fel, lehetleg kerlve a tiberiummezket. Ha kell szm egysggel (20-25 Cyborg, 25-30 rakts plusz 8-10 Tik Tank) esnk neki, egy llegzettel kiirthatjuk az utunkba kerl bzist. A kldets cljaknt elpuszttand radar a trkp szaki szlnek kzepe tjn helyezkedik el. Az ionvihar ellse eltt (1,5ra) vgeznnk kell, de ez nem nehz.
6. Eviction Notice: A trkp szak-keleti sarkban alaptsuk meg bzisunkat, majd gyrtsunk 6 raktst, 3 mrnkt s kezd csapatunkal egytt induljunk meg dlre. Kzben intzzk gy a nyersanyaggyjtst, hogy 3 Refinierybe 6 Harvester vigye a tiberiumot. rtsuk ki a dl-nyugati sarokban tallhat GDI bzist (ha mrnkkel elfoglaljuk a Barackot, a Refineryt s a tele Silt, gyakorlatilag nyertk), s tiszttsuk meg az egsz szigetet a GDI erktl. Ezzel egyidben kezdjk meg a tmad seregnk gyrtst:8-10 Tik Tank, 15-20 Cyborg s ugyanennyi raktssal le tudjuk szedni az sszes GDI egysget. A NO templomot a plya szaknyugati sarkban talljuk meg.
7. Salvage Operaion: Kommands kldets a nehezebb fajtbl. Rvid id alatt el kell cspnnk egy vonatot. Ha legyztk a tmad gyalogosokat minden egysgnkkel menjnk szakra, majd menjnk t az els utunkba akad hdon. Haladjunk keletre s az ottani hdon is menjnk t (kerljk a Titnokat, ljk a gyalogosokat). Ezutn szakra kell haladnunk ahol 2 Wolverine meglse utn lemehetnk a fennskrl. Ha mindent jl csinltunk, akkor maradt 2-3 mrnknk, min. 3 gyalogosunk s 2 Buggynk (ha nem inkbb kezdjk elrl a plyt). Miutn lementnk a fennskrl, egy mrnkkel rohanjunk keletre a tbbiekkel pedig dl-dlkeleti irnyba. A mrnkkel egy UFO-hoz (foglaljuk el), a tbbiekkel pedig egy hdhoz rnk. Rohanjunk fel a hdtl dlre tallhat lejtn, s feljutunk a hd keleti vghez. Megmaradt mrnkeinkkel foglaljuk el a Barackot, nehogy utnptlst tudjon termelni a GDI. Egysgeinkkel mg a vonat indulsa eltt ljk ki a mozdonyt, majd a vagonokat, vgl vegyk fel a rakomnyt.
8. Capture Umagon (1): A trkp nyugati szln kapunk 2 Artilleryt. Ezeket azonnal cvekeljk le s ljk ki a Wolverine-eket. Kzben kapunk erstst s nekillhatunk ptkezni. A bzist a hd tloldaln rdemes felhzni s ajnlatos minl elbb beindtani a tiberiumtermelst. Kzben az Artillerykkel elrearaszolva megtisztthatjuk a terepet a GDI egysgektl s kilhetjk az szakon tallhat mozg radart (amint a radar hatsugarba kerlnk, Umagon elszkik, gyhogy a tmads eltt mindenkppen mentsnk). A gazdag tiberiummezknek ksznheten hamar le tudunk gyrtani 10-10 Cyborgot, raktst s Buggyt. Ennyi mr elg is a sikerhez. Vonuljunk csapatunkkal dlre s az Artilerykkel mg a radarok hatkrn kvlrl (ments!) ljk ki a maradk radart. Amint ez megtrtnik a trkp eddig lthatatlan rszei is elbukkannak. Ekkor a lehet leggyorsabban rohanjunk keletre a trkp dli szln s tmadjuk meg a GDI bzis dli rszt (az Artillerykkel messzirl tmadhatunk). Mindenkppen a vonatot, illetve Umagont ssk, nehogy elszkjn. Mission Accomplished.
9. Capture Umagon (2): Az elz kldetssel szemben itt a trkp kelti oldalrl indulunk egy kis szigetrl amit Artilerynk segtsgvel hamar megtisztthatunk. Az ptkezst a 2 tiberiummez kztt kell elkezdeni. Miutn mr 7 Harvester szedi 3 Refinerybe a tiberiumot, azonnal ljunk neki a raktsok s az Attack Cycle-k gyrtsnak. Ha mr egy kisebb sereg sszegylt (10 Cycle s 15 rakts), menjnk t a lenti hdon s tiszttsuk meg a tloldalt, nehogy a GDI a vz fell tmadni tudjon. Ezutn a tmad egysgek gyrtst s 15-20 Cycle, meg 20-25 rakts legyrtsa utn kezdjk meg a tmadst. (Ha meghalljuk a "Timer Started" zenetet azonnal kezdjnk tmadni!) Menjnk t a lenti hdon s ezt az irnyt kvessk amg el nem rnk egy hd al (itt GDI egysgek vrnak), majd ha tmentnk alatta s tovbbhaladtunk jobb oldalon lesz egy feljr (itt mg tbb GDI egysg). Menjnk fel rajta s a sineken induljunk el a hdra. Nagyjbl mire elrjk a hidat odar a vonat (siessnk, csak arra ljnk aki rnk l). Ljk ki a mozdonyt gy a vonat nem tud tovbbmenni s utna a maradk egysgeinkkel ljk szt az sszes vagont nem trdve a GDI egysgekkel.
10. Sheep's Clothing: Nem nehz kldets, mivel csak mutnsok ellen harcolunk. Az rdekessg az, hogy GDI egysgeket tudunk gyrtani! Indulskor ljk meg a helyi ellenllkat, majd foglaljuk el bzisukat (elszr a Barrackot, amibl tovbbi mrnkket tudunk gyrtani). A Construction Yardot is foglaljuk el s kezdjk meg a termelst. Ljk ki a tiberiumtelepeket gtol falakat. 6-7 Harvester mr kell mennyisg tiberiumot tud behozni a Titanok gyrtshoz. (Gyrtsunk pr Disc Throwert a kezdeti tmadsok kivdse miatt.) Nem kell fl ra sem s az elkszlt 15-20 Titannal knyelmesen vgigstlhatunk a plyn, kiirtva az ellensget. A hidaknl vigyzzunk, nehogy sztljk ket magunk alatt.
11. Escort Bio-toxin Trucks: Itt egy knny kommands kldets. A kezdcsapatunkban van egy Cyborg Commando, ami hihetetlenl durva egysg. Egy Titant 2-3 lvssel szed szt s regenerldik a tiberiummezkn. A tbbieket szerintem csak golyfognak lehet hasznlni.:-) Egyszeren kvetni kell a dlen elhzd fldutat, majd szakra kanyarodva eljutni a plya szak-keleti sarkban lv elgazshoz. Kzben ljk az ellennk kldtt gyenge ellenllst s ha srgba fordul a Cyborg Commando lete regenerljuk egy tiberiummezn. Az elgazsnl menjnk nyugatra, ahol egy elg jl vdett bzist tallunk, viszont elg az egyik sarkt kilni s mr be is hatolhatunk. Bentrl vatosan hozzuk ki a teherautkat s vigyk ket az elgazshoz. Az elgazsnl folytassuk keletre az utunkat s a sarokban tallhat kis helyrsg elnptelentse utn tereljk be a sarokba a teherautkat.
12. Destroy GDI Research Facility: Itt egy nehezebb plya. Elszr kommands kldets, aztn tmegy ptkezsbe. Kezdskor egy kmmel kell elrni az indulsnl lthat vros kzept, ahol egy teheraut mellett tallkozunk nhny segtksz mutnssal. ket vezessk vgig a plya dli szln nyugatra s a segtsgkkel ljk le a szembejv ellenllst. A dlnyugati sarokban egy alagutat tallunk. Tiszttsuk meg mindkt vgt s ezzel a kommands rsz vget is r. Erstst kapunk, amivel az alagt tloldaln tallhat emelkedn kell feljutnunk a dlnyugati sarokban tallhat fennskra. Az itteni kt nagyobb tiberiummez kztt fogunk bzist ltesteni 6, majd a tiberium elfogysa utn 8-10 Harvesterrel. A termels beindtsa utn a bzis vdelmrl kell gondoskodnunk. Lgi egysgek ellen gyrtsunk 10-15 raktst s 4-5 Samet, a fldi egysgek rme pedig az Artillery lesz. 5-6, a fennsk szak-keleti sarkban elhelyezett Artillery plusz 10-15 Artilleryket fedez Attack Cycle mr kell biztonsgot ad s onnan az ellensg bzisnak egy rszt is kilhetjk. Ezutn folytassuk a Cyborg-rakts pros vg nlkli gyrtst, mikzben 2-3 replvel nagyjbl felfedezzk a plyt. (A seregnkbe nem rt betenni 4-5 Artilleryt akik egy kicsit lemaradva a gyalogsgtl nagyon megnvelik a seregnk tmaderejt (pl:3 Artillerynek 1 Titan 1 lvs).) A kldets clja egy kutatkzpont elpuszttsa, ami az szaki rsz kzepn tallhat. Ezt legknnyebben a plya nyugati oldaln, szak fel haladva rhetjk el, ott mehetnk le a fennskrl. Ebbl az irnybl tmadjunk, de csak akkor ha sszegylt 20-25 Cycle, valamint legalbb 15 Cyborg s rakts. Fent nem tudjuk igazn kihasznlni az Artilleryket, hagyjuk ket a bzis vdelmre. Ekkora tmadsereggel t tudjuk magunkat verekedni a vdelmen s ki tudjuk lni a kzpontot. Ne feledjk a sikerhez elg csak a kzpontot megsemmisteni.
13. Villainess in Distress: jabb kommands kldets, amelyben a fogva tartott Oxannt kell kiszabadtani. Ehhez egy kis csapat ll rendelkezsnkre, amelyben egy Cyborg Commando is szerepel. Az indulsnl lthat bzist nem nehz kilni. Mrnkeinkkel foglaljunk el a radart s egy ermvet. Ekkor jabb terletek vlnak lthatv s erstst is kapunk. Az erstssel csatlakozzunk a tbbiekhez, de a tankokat csak egyenknt vigyk t a jgen (megvrva amg a repedsek befagynak). A csapattal mozogjunk keletre s a Cyborg Commandval tvolrl intzzk el a GDI erket. Ha minden jl megy, kisebb srlsekkel elrhetjk az szakkeleti sarokban tallhat brtnt, ahonnan kiszabadthatjuk Oxannt s 2 mrnkt. Ezutn a Cyborg Commandval a tiberiummezn regenerldjunk, Oxannt s Slavikot tegyk be a frba s kldjk ket egy nehezen megkzelthet biztonsgos helyre. A 2 mrnkkel foglaljuk el a Barrackot s a Refineryt, hogy a GDI-nak ne legyen utnptlsa. A tbbi pletet s egysget irtsuk ki klns figyelemmel az alagt bejratt rz Titnokra. (Nagyon hamar el kell intzni.) jabb regenerlds utn menjnk t az alagton s a tloldalon azonnal vonuljunk keletre egszen a replig. A repl krnykt tiszttsuk meg a Cyborg Commandval, majd a fld alatt vigyk oda Oxannt s Slavikot s amint megrkeztek tegyk ket a repcsibe tovbbra is tvol tartva az ellensget. Nem knny, de ha sokat mentnk meg lehet csinlni.
14. Estabilish NOD Presence: Hossz s hzs kldets, igazi let-hall harc! Kis csapatunkkal szakra ajnlatos indulni, ahol egy hdon kell tmennnk s a tloldalon tallhat bzist visszafoglalni. Odat azonnal kezdjk meg a Weed Eaterekkel a lenti tiberiumtelep aratst, nehogy az nagyon sztterjedjen (ennek tmogatsra gyrthatunk mg plusz 2-3 Weed Eatert). A fenti tiberiumtelepet inkbb ljk ki, rengeteg gondot okoz, ha ezt nem tesszk meg. Ezutn lljunk neki a 3 Refinery plusz 2 Harvester ltrehozsnak, mikzben vdelmi clokra nhny Artilleryt is gyrtsunk s vegyk krbe a bzist (4-et a bzis nyugati, 3-at a dli oldalra). Az elkszlt kmiai raktkkal btran bombzzuk a a dlen tallhat pleteket s kzben folyamatosan gyrtsuk az Attack Cycle-ket s a Cyborg rakts prost. Egy kisebb csapattal (tz elg mindegyikbl) vonuljunk dlre s a dl-keleti sarokban tallhat bzist tegyk t mlt idbe. Ha a keleti oldal tiszta, tmadjunk nyugatra, a vz tloldalra is, de elzetesen dertsk fel az ottani terepet 2-3 Harpyval. A tmadshoz gyrtsunk sszesen 20-25-t a "slger egysgbl" s 7-8 Artilleryt a vdelmi clokra gyrtottakon kvl, valamint 3-4 javt jrmvet is. Az elzetesen mr kmiai raktkkal meggyengtett dlnyugati bzist nem nehz ezzel a csapattal legyznnk, ha kvetjk a "tvoli Artillerylvsek kzeli Cycle- s gyalogsg-fedezssel"-taktikt.
15. Protect Waste Convoys: A trkp dli rszn kezdnk s elg gyorsan tudunk fejldni ahhoz, hogy krlvegyk a bzist 7-8 Artilleryvel. A nyugatra tallhat platra rakjunk Refinerit s oda is pakoljunk Artilleryket, meg nhny Sam-et. Ha a vdelem felllt, rlt mdon gyrtsunk Cycle-ket s a rakts Cyborg prost, amg el nem fogy a tiberium (nem rdemes nagyobb egysgeket gyrtani, mert kevs hozz a tiberium). Amint elapadnak a kszleteink, azonnal tmadjunk szakra minden egysggel, tiszttsuk meg a feljrkat. Ezutn a jl bevlt taktikval (elrearaszols, cvekels, a krnyez pletek sztlvse, jabb elrealaszols, jabb cvekels stb.) simra gyalulhatjuk az szaki fennskot, ha a raktsokkal a Cyborgokkal s a Cyclekkel fedezzk a nehztzrsget, elpuszttva minden kzel merszked egysget.
16. Destroy Mammoth Mk. II. Prototype: Egy kmmel kezdnk, vele szaki irnyba kell haladnunk (elkerlve a GDI egysgeket), amg egy Command Centert nem tallunk. Ennek az pletnek az elfoglalsa utn erstst kapunk s a trkp dlnyugati negyedben tallhat fennskon bzist ltesthetnk. A bzis vdelmt a lehet leghamarabb meg kell alapozni 7-8 Artilleryvel s ugyanennyi SAM-mel. Amint a vdelem elkszlt, dertsk fel a plya szaknyugat-dlkeleti tljtl felnk es terletet egy tucat Attack Cycle-lel. Kt nagyobb tiberiumtelepet tallunk, egyet az szak-nyugati sarokban, egyet pedig az tl mellett. ptkezznk ki silokkal a kt telepig s ott is ltestsnk egy-egy Refineryt, hrom Artilleryvel s SAM-mel levdve. Most mr gond nlkl termelhetjk a tiberiumot s gyrthatjuk a mr bevlt Cyborgokat, raktsokat s rengeteg Artilleryt. Ha egy tekintlyesebb sereg sszejtt menjnk t az Artilleryket fedezve a tls partra s ljnk ki mindent, klnsen a Mammoth lpegett.
17. Capture Jake McNeil: Ezt a kldetst nagyon knnyen lehet teljesteni, ha mindig mindent a megfelel pillanatban csinlunk. Egysgeinkkel vonuljunk nyugatra, amennyire csak lehet, a plya dli szln haladva. A dl-nyugati sarokba kell eljutnunk, addig utunkat llja egy radarkocsi, egy rtorony, majd egy jabb radarkocsi. Ezeket ki lehet kerlni anlkl, hogy szrevennnek, de azrt mindig mentsnk. A msodik radar utn vrjunk egy kicsit, egy Titan halad el felettnk (ha j helyen llunk nem vesz szre) s zavartalanul folytathatjuk utunkat a dl-nyugati sarokban tallhat bzisig. Itt vrakozzunk a bzis feletti fennskon, amg meg nem rkezik Jake McNeil s amint elkezd szaladni (pechjre ppen a mi irnyunkba), ljnk bele egyet valamelyik Toxic Soldierrel. Ezutn az elbb ismertetett ton szaladjunk vissza Jake-kel a dl-keleti sarokba, mikzben mrnkeinkkel foglaljuk el a dl-nyugati bzis pleteit.
18. Illegal Data Transfer: Ismt egy lthatatlan kmmel indulunk, de ezttal nmi gyalogos ert is kapunk mell (k meghalhatnak, csak a kmnek kell tllnie a kldetst). A plyn 3 Command Centert kell elfoglalnunk, amiben rengeteg GDI egysg s 2 radarkocsi (keletre s szakra) akadlyoznak. A kezdeti ellenlls leverse utn gyalogosainkkal a radarok kilvsre koncentrljunk. J lenne legalbb a keletit kilni, mieltt meghalnak a katonink. Kmnkkel elszr a kezdpozcitl szakkelet, majd dlnyugat fel menjnk (itt tallhat az els Command Center, egy kis medencben), majd vonuljunk szakra a nyugati oldal mentn s fent keletre (itt van a kvetkez, de ide katonai ksrettel menjnk, hogy eltereljk a figyelmet kmnkrl). A harmadikat a kezdpozcitl szakra tallhat fldutat kvetve, a sziklafal mellett, lent haladva rhetjk el, majd ha ezt is elfoglaltuk, a dli dli oldal kzephez kell mennnk (az APC itt vrja kmnket). A keleti bzist ne zavarjuk, szinte biztosan meghalunk, ha tl kzel megynk hozz. Ezt a kldetst nem ktelez teljesteni a hadjrat sikerhez, viszont mindenkppen rdemes, mert gyzelem esetn az utols kldetsben iongyval kezdnk.
19. A New Beginning: Az utols, taln legnehezebb kldets, amelyben 1 ra alatt el kell helyeznnk 3 raktakilvt, egy hatalmas, GDI kontroll alatt tartott plyn. A kldets sikere mr az els lpseknl eldlhet, mert ha a lthat GDI pleteket elfoglalva, a kezd helysznen ltestnk bzist, akkor igen sok gondunk lesz a hamar fogy tiberium utnptlsval. Ehelyett inkbb vonuljunk dlnyugatra, ahol hatalmas tiberiummez vr bennnket. Itt tegyk le a Mobile Construction Vehicle-t. Gyrtsunk sok feldert egysget (Buggy, Stealth Tank) s a GDI erket elkerlve jrjuk be a plyt, hogy nagyjbl tisztban legynk a kvetend tvonallal. Ezzel egy idben vdjk le bzisunkat Artillerykkel s kt tucat raktst is gyrtsunk, hogy brmikor bevethetk legyenek Ocrk ellen. Mint az rlt gyrtsunk raktsokat, Cycle-ket s egy tucat Artilleryt (ha fogy a tiberium a kevsb fontos pleteket el is adhatjuk), s ha mr csak fl ra van htra, azonnal induljunk szakra minden egysgnkkel (csak gy van eslynk a sikerre). Az ellenrzpontokat sorrendben kell rinteni s mindhrom helysznt meg kell tiszttanunk a GDI egysgektl. Ha egy helysznt biztostottunk, helyezzk el a raktakilvt s hagyjunk htra egy kisebb csapatot, gondoskodva a lveg biztonsgrl. Az els s a msodik ponton nem lehet nagy gondunk, a harmadik viszont kemny lesz. Erre maradjon legalbb 10-15 percnk (egy Mammoth Mk. II.-t is el kell mg puszttanunk). Egy GDI bzis ll a 3. pont s csapataink kztt. Menjnk vissza a bzisunkhoz s onnan induljunk el a 3. pont fel, mert gy a GDI bzist kikerlhetjk (csak a fels sarkval kell megkzdennk). Vigynk magunkkal javtjrmveket a lvegen esett krok javtsra s 3-4 mrnkt is. Menjk a 3. pont fel, amg el nem rnk egy hidat, amelynek a msik oldaln ott van a cl, de eltte az ellensg bzisnak a sarka. Ljk sztt a bejratot rz tornyokat. Vigyzzunk! Az ellensg sztlheti a hidat, amit mrnkeinkkel ugyan megjavthatunk, de ha a fl hadseregk rajta volt a robbans pillanatban vagy a raktnk, akkor nem sok esly van a gyzelemre. A lepucoltuk a hd vgt, akkor a raktt s az Artilleryket kivve (Artilleryt lecvekelni!) minden egysgnkkel menjnk be, irtsuk ki a Titnokat s a Mammoth lpegett, majd gyorsan ljk ki a 3. ponthoz vezet utat eltorlaszol falakat, majd a raktt vigyk a helyre. Termszetesen minden ernkkel fedezzk. Ha sikerl mind a hrom lveget pozciba helyezni, a hadjrat sikerrel r vget. Kane kilvi a raktkat, a GDI rbzis megsemmisl, majd egy piramisbl egy hatalmas rakta szll el s az egsz Fldn sztterti a tiberiumot. A kk bolyg zld bolygv vltozik s az emberek rkre szolglhatjk Kane-t.

 
Jani
 
Viktor cuccai
 
l jtkok
 
Aut
 
Linkjeim
 
Trsoldalak
 
Call Of Duty
 
 
Half-Life2

 

Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros