Janos
Janos
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Óra
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Fríssítve

Utoljára 2005.03.23.-én frissítettem az oldalt!

 
Látogatotság
Indulás: 2004-11-27
 
-Végigjátszások
-Végigjátszások : Mafia

Mafia

pcpult  2005.03.13. 00:24


Egy ajánlat, amit nem lehet visszautasítani: Ennek a küldetésnek két megoldása van. Az első, és legbiztonságosabb, hogy miután beszállt a két tag, hajts a következő elágazásig. Itt lassíts és egy kézifékes 90 fokos fordulattal jobbra kanyarodva állj meg a kereszteződés közepén. Várd meg míg az üldöző kocsi utolér. Nagyon lassan és minél közelebb kerüld meg a rád lövöldöző autót. Ilyenkor arra figyelj, hogy mind a két utasod tudjon tüzelni. Így szépen körözve hamar ki lehet iktatni az ellenséges arcokat.
Ha ez nem jönne össze, van egy "nehezebb" megoldás is! Hajts egyenesen, míg a főútra érve kanyarodj jobbra úgy, hogy már majdnem a falnak ütközöl. Ha sikerül úgy kanyarodnod, hogy az ellenfél kocsi vagy melletted, vagy mögötted van, a vezető lassú reakcióideje miatt nekimegy a falnak. Ha még mindig élnének, száguldj a főutcán egy villamossal szembe, ugyanazt a taktikát használva mint előbb.
A sikeresen eltakarított lövöldözők után kapunk egy címet, ahova el kell szállítani utasainkat. Az útr előtt ne felejtsünk el tankolni, mert viszonylag hosszú az út. Innentől könnyű dolog lesz, ha nem felejted el használni a térképet. Mondjuk nélküle is el lehet találni a címre, csak kicsit több időt vesz igénybe. Ez tapasztalatból mondom! (Ezt a küldetést én térkép használata NÉLKÜL teljesítettem!)

"Megérkeztünk. Szóltak, hogy várjak a kocsiban. Bementek az épületbe. Nemsokára az egyikük kilépett az utcára, és jobb kezével keresett valamit. Talán fegyvert? Itt az ideje elhajtani! Nem, már ideért! Késő. Valamit elővesz a zsebéből. Egy borítékot. Megköszöni a fuvart, és felajánlja, hogy bármikor gondom lenne, ők tudnak állást adni."

Menekülés 1-4: Ez egy nagyon egyszerű küldetés-sorozat. A lényeg, hogy idő alatt eljuttassuk utasainkat a kijelölt helyre. Térkép használatával könnyen megoldható feladat.

"Egyszerre megjelent két fickó, és elkezdték szétverni a taximat. Nagy nehezen sikerült kikerülnöm a kezeik közül."

Menekülés 5: Mivel épp üldöznek és kocsidat is szétverték, ajánlom, hogy fuss Salieri bárjához. Mivel a térképed az autóban maradt, így csak a kis nyílra támaszkodhatsz. Ja, és néha egy zöld nyíl is megjelenik előtted, hogy ott kell lekanyarodnod. Az útvonal tehát a következő: Azonnal indulj el egyenesen az úton, majd az első elágazásnál fordulj jobbra (ahogy a zöld nyíl is mutatja). Ezután fuss végig a sikátoron, majd keresztül az úton a bár irányába. egy szűk helyen vedd az irányt jobbra, és figyelj a kihajtó autóra! Utána balra, fel a lépcsőn, jobbra, majd megint balra. Le a lépcsőn, egyenesen, majd jobbra le a lépcsőn. Balra, majd az Oriental Beer-nél megint balra! Keresztül a sikátoron, majd balra, és már csak keresztül kell futnod a kereszteződésen, ahol Salieri bárja található.

"Miután Salieri emberei elintézték üldözőimet, bemutattak a család többi tagjának. Hol kapok fegyvert, kitől kapok kocsit, sőt, még Salierinek is bemutattak. Első feladatnak a takonak az autóit kellett elintéznem, akik az előbb üldöztek."

Molotov-party: A feladat nem túl nehéz! Hajts Molieri bárjához, és a mellette lévő parkolóban verd szét baseball-ütővel a kocsikat. Ha ezzel készen vagy, hajst vissza Salierihez.

"A nagyfőnök bevett a családba. Most épp védelmi pénzt megyek gyűjteni. Vincenzo-tól már kaptam fegyvert és Ralphy megmutatta, hogy kell elkötni egy Bolt B-t."

Tiszta rutin: A küldetés eleje nagyon egyszerű, csak a térképen kijelölt helyre kell autókáznod. Miután összeszedtük a városban a pénzt, a városon kívülre kell mennünk egy benzinkúthoz, melyet a térkép nem jelöl.

"Megérkeztünk a benzinkúthoz. Sam és Paul bementek a védelmi pénzért. Kis idő múlva lövések dörrentek el. Nemsokára kiesett az ajtón Sam, és beküldött Paulért, hogy hozzam ki."

A szemben lévő ajtó zárva, csak hátulról lehet bejutni a házba. De mielőtt hátramennénk, lőjük ki a mellettünk lévő sárga kocsi összes kerekét! (Később majd rájövünk miért!) Induljunk el hátra. Ott egy kutya őrzi a területet. Próbáljunk meg észrevétlenül felmászni az emeletre, ha ez nem sikerülne, lőjük le a kutyát. Miután beléptünk az ajtón, forduljunk jobbra, és a szemben lévő ajtót nyissuk ki. Itt egy ember ül a WC-n. Lőjük le és csukjuk be magunk mögött az ajtót. Vegyük fel a fegyverét és időzzünk el egy keveset a helységben. Nyissuk ki az ajtót, és ha szerencsénk van két tagot találunk a folyosón. Gyorsan lőjük le, nem baj ha vesztünk az életünkből. (Ha nincsenek a folyosón, akkor a földszinti folyosón lesznek!) Még ne menjünk le a lépcsőn, hanem vagy (az ajtótól nézve) jobbra egy másik szoba. Ide menj be, és a fürdőben találsz a falon egy elsősegélyládát. remélem nem kell részletezni, mire jó ez. :-) Most már mehetsz a lépcső felé. Itt guggolva haladj, mert a fal túlsó oldalán 3-4 ember csak rád szegezi fegyvereit! Öld meg mind! A fehér trikóst is! A bárpulttal szemben van egy ajtó. Ott van Paul! Miközben próbálod kivonszolni, valahogy újjáéled a fehért trikós fickó. Öld meg mégegyszer! Ezután egy tag megpróbálja ellopni nehezen megszerzett védelmi pénzünket. Beül a sárga kocsia, és elhajt. Pontosabban csak vánszorog, mivel kilőttük a kerekeit. Pattanjunk be a kocsiba és próbáljuk leszorítani az útról! Lőjük le és vegyük fel a pénzt! Mér kész is a küldetés!

"Salierivel volt találkozóm. Mesélt, hogy van egy ürge, akinek gyorsabb versenygépe van, mint az ő emberének. Valami versenyről, gyors autókról, és valami fogadásról is beszélt."

Fair play: A feladat a következő. Rövid idő alatt el kell jutnunk a térképen kívülre eső versenypályára. tt már vár ránk a biztonságiőr, aki felnyitja a sorompót, és elvezet egy versenykocsihoz. Szálljunk át abba és hajtsunk el a város tulsó végében levő autószerelőhöz, aki kicsit megbütyköli a kocsit. Miután ezzel végzett, hajtsunk vissza a garázsba. Ezután már csak vissza kell kocsikáznunk Salieri bárjába.

"Alig pihentem, máris csörgött a bárban a telefon, hogy menjek vissza minél előbb a versenypályára, mert történt valami a sofőrrel, és nem tud versenyezni."

Azonnal fuss ki az épületből, és szállj be a piros Schubert Six-be. Vedd az irányt újra a versenypálya felé. Ott találkozol Frank-el, aki sok szerencsét kíván a versenyhez!

"Mit keresek én ebben az autóban? Nem is tudom vezetni!"

A következő rész a játék legnehezebb része. Egy autóversenyt kell megnyerned. Csak az első helyezéssel tudsz továbbjutni! Sok szerencsét! Folyt. köv.!

A pálya elején egy hordót és egy légkondit találhatunk. Itt fel tudunk mászni a garázs tetejére. Lőjük meg az eltérő színű téglát, majd menjünk be a keletkezett lyukon. Bent egy "R Thanks" feliratú graffitit, egy rádiót és egy mesterlövész puskát találhatunk

Part I: The American Dream:
2. pálya: Live from the Crime Scene: A pálya elején keressük meg a téglafalban található lyukat. A megfelelő csalással szerezzünk egy gránátot és dobjuk be a lyukon. Ezután egy kicsit később, még ugyan ezen a szinten, az egyik lépcső tetején lévő szobában egy adag, pisztollyal felszerelt patkányt találhatunk. Lőjük meg az egyik lámpát a plafonon, amely leesik a padlóra. Ennek hatására a patkányok egymással kezdenek el hadakozni. A páncélterem közepén kilőhetjük a visító szirénát, ezen cselekedetünket Max hálásan meg is köszöni.
3. pálya: Playing it Bogart: Rico Muerte szobája után a folyosó végén egy bedeszkázott ajtót találunk. A deszkát szétlőve egy szobába jutunk, ahol az ablak melletti peremen végigsétálva, egy bedeszkázott ablak állja utunkat. Ezt is lőjük szétt. Bent egy halottat és egy "Buff" feliratot találunk.
6. pálya: Fear that Gives Men Wings: Amikor Luigi mosodájából megyünk felfelé a liftel, szétlőhetjük a hangszórót, amelyből zene jön ki. Ezt Max ismét megköszöni. Kicsivel később, amikor abban a szobában vagyunk, ahol egy keményfiú van a fürdőben és a TV-ben a hiradó megy, ugorjunk ki az ablakon, majd sétáljunk balra. Ha itt beugrunk az ablakon, akkor egy olyan szobába jutunk, ahol a falon 2db Soldier of Fortune 2 poszter van, valamint jónéhány shotgun. Ha nem lőjük ki a hangszórót a liftben, akkor itt is hallható a zene.
7. pálya: Police Brutality: Amikor Gognitti elér a zárt ajtóhoz, mögöttük a peremen egy antennát találhatunk. Ha innen ugrunk egyet, a sikátor felett lévő perem felé, akkor egy kerítéssel elzárt területre jutunk, ahol rengeteg lőszer, valamint egy "Doperfish Lives!" feliratú poszter vár ránk. A kosárlabda-pályánál egy pisztoly van beakadva a hálóba. Ha a kerítés mellett várunk, akkor kisidő muva egy autó érkezik. Ha rálövünk, akkor karambolozik, a sofőr pedig tüzet nyit ránk.
8. pálya: Ranga Rock: Amikor elérünk a színpadhoz, használjuk a dobokat és a mikrofont.

Part II: A Cold Day in Hell:
5. pálya: Angel of Death: A zongorát használva Max eljátsza a játék zenéjét.

Part III: A Bit Closer to Heaven:
4. pálya: Backstabbing Bastard: A pálya elején egy hordót és egy légkondit találhatunk. Itt fel tudunk mászni a garázs tetejére. Lőjük meg az eltérő színű téglát, majd menjünk be a keletkezett lyukon. Bent egy "R Thanks" feliratú graffitit, egy rádiót és egy mesterlövész puskát találhatunk.
5. pálya: In the Land of the Blind: Woten irodája utáni kis szobában egy kis kép van a falon, amelyet meglőve egy gomb jelenik meg. Ezt megnyomva a szoba tulsó felében lévő kanapé felemelkedik és egy lépcső tűnik elő. Lent egy nagyképernyős TV és némi érdekes felszerelés található.

Mit is írjak le? Hát a First Person Shoterek szlogenje: "Lőj mindenre, ami mozog!". Én megtoldom: "No meg éld túl!".

Ehhez meg igazán nem kell sokat gondolkodni. Tehát fölösleges a pályákat bemutatnom, jobban jártok szerintem az örökélet kóddal. Azt azért megjegyzem, hogy az első pályán nem kell semmit se csinálni, mivel mind a három út a kijárathoz vezet. Csakhogy ez nem ilyen egyszerű, mert ezek előtt át kell lépni egy teleporton. A cheat rovatot ide beszúrom, így legalább túléled a többi pályát:

Örökélet - god
Összes fegyver + lőszer - impulse 9
Átjárható falak - noclip
Láthatatlanság - notarget
Repülés - fly
Maximum világítás - r_fullbright 1
Célkereszt - crosshair

A 0 gomb megnyomása után gépeld be ezeket a kódokat a menübe. Ezekkel a kódokkal már mindenképpen végigviheted a játékot. Arra azonban vigyázz, hogy minden teljesített pálya után újra írd be az örökélet kódot, mivel a küldetések után ez a funkció kikapcsol.
Na erről ennyit!

Autóverseny egy - két küldetéssel (szám szerint 24 és néhány extra), no meg némi autólopás, és kész a játék. Nos tehát, kezdjük el ezt is végigjátszani.

1.Liberty City: - Gangsta Bang: Beszállsz az orrod előtt lévő szürke kocsiba (Bulldog), utána megindulsz menetirányba (egyenesen előre), majd az autópályát(4 sávos út) követve jobbra fordulsz. Ha megpillantasz 4 egymás mellett lévő telefonfülkét, akkor menj a balról elsőhöz. Szállj vissza a szürke autóba, és indulj el jobbra. A kacskaringós autópálya vége felé a második leágazó úton találsz egy kék sportkocsit (Mundano), abba ülj bele. Menj vissza az autópályára, és indulj el felfele. Az első rendőrlámpánál balra fordulsz, majd az autópálya kanyarodásánál térj le a szemben levő keskeny mellékutcába. Ott az első és egyetlen keresztező utcán délnek fordulsz, majd az úton haladva az egyik garázsba (a nyíl is mutatja) begurulsz a tütűddel. A gép kirak a garázs elé, ott rögtön beülsz egy autóba, s nekimész az ottani fadoboznak. Lesz egy gépfegyvered, rögtön utána indulj lefele. A metró állomásánál van két telefon, az alsóhoz menj. Most szedd össze minden tudásod, és mint az őrült, kapj fel egy kocsit. Ha ez megvan, akkor húzz el lefele, kanyarodj balra az autópályára, az lefele fordul, kövesd ott az utat. Még mindig igyekezned kell. Az első hídon átmész. Míg meg nem látod a második hidat, nyomd a gázt. A híd előtt van egy keresztező autópálya, arra bekanyarodva menj ki a szembe jövő sávba. Rögtön megpillantasz egy kék információs táblát. Ott kanyarodj le sürgősen lefelé. Beérsz egy sikátorba. A kanyarodásánál van egy sárga autó(Taxi), abba ülj be. Menj vissza az autópályára, indulj felfele. Visszaérsz ahhoz a ponthoz, ahol lekanyarodtál az autópályára. Ott menj le az út folytatásán, elhaladsz a 4 telefon előtt. Lassíts! Ha meglátsz egy sárga ruhás fickót, menj közelebb. S ő (egy bankrabló) beszáll a te autódba. Ezt hagyd, mivel ezen múlik a küldetés sikere (vagy bukása). Ha már beszállt, akkor rögtön indulj el felfele az autópályán. Egyszer odaérsz a rendőrlámpához (ne állj meg), ott kanyarodj jobbra, és az első felüljáró (ez gyalogos) után meglátsz egy piros árnyékoló ernyőt az egyik házhoz csatlakozva. Alá járj be szemből, de ne állj meg addig, míg az emberedet (aki te vagy), ki nem rakja a ház elé a gép. Ezzel kész az első küldetés. Ülj be egy autóba. Térj vissza a telefonokhoz (menj a rendőrlámpához, ott fordulj lefele). Szállj ki a kocsiból, és sétálj oda a balról második telefonhoz. Ülj be a kocsiba, és indulj el balra az autópályán. Az út lefelé kanyarodásánál menj be a lekerített hídra. Ott sorolj be a jobbról második sávba ‚s nyomd a gázt. Amikor átugrattál a híd lefedetlen részén, ‚s kilyukadtál az autópályán, indulj el felfele az úton. Az első autópályakereszteződésnél fordulj balra. A következő autópályakereszteződésnél fordulj felfele. A legelső balra nyíló mellékutcába fordulj be. Ott találsz 3 motort. Szállj fel az elsőre. Gyorsan lépj olajra, az elötted lévő úton. De vigyázz, mert a másik két motoros üldözni kezd. Ha gyors vagy, akkor az első 10 méteren le tudod rázni őket. A keresztező autópályán indulj el jobbra. Haladsz 4 háztömböt, majd járj be az ott lévő garázsba. Szállj be az ott álló kék autóba, majd indulj el a ház bal oldalán lévő úton lefelé. Az első kereszteződénél fordulj balra, majd az első lefele nyíló úton menj le. Az autópályánál fordulj balra, de menj át a szembejövő sávba. Az első lefele nyíló úton menj le. A szemben lévő telefonfülkék közül menj oda a legfelsőhöz. De ezt gyorsan kell tenned, mert különben lejár az időd. A következő küldetést is gyorsan kell csinálnod. Gyorsan szállj be az autódba, és indulj meg felfele az úton. Az autópályán indulj el jobbra. Az első csomópont után van egy park a szembejövő sávnál. A nagyobbik felén a befüvesített terület közepén van egy táska. Szállj ki az autódból, és lépj rá a táskára. Amikor eltűnik a jel, akkor szállj vissza a kocsiba, és indulj vissza a 4 telefonfülkéhez.A vasútállomásnál lévő mellékutcán indulj le, kövesd a kanyarodását. Az ott található autópályán irány le. A hídon ugrass át, majd a túloldalon jobbra fordulva az autópályát követve vissza is érsz a fülkékhez. A 2-ből a bal oldalihoz menj. Repessz el jobbra. Az autópálya 2. jobbra fordulásakor térj le a járdára. Ha átmentél a háztömbök között, és nem vagy vak, akkor megláthatsz egy autóforgalomra szánt betonsávot. Menj el vízszintesen, majd le. Itt van egy kamion(Tanker). Ezzel ne sokat ütközzél, mert bomba van benne. Indulj el a mellékúton, de most a híd után felfele kanyarodj. Kiérsz az autópályára, és indulj el felfele. A kereszteződésnél fordulj jobbra. A híd előtt a rendőrlámpánál meg felfele. Kövesd az utat. Az autópálya kanyarulatánál lassíts. Ott is van egy kereszteződés, és ismét menj felfele. Majdhogy rögtön jobbra kell menned, sorolj is át a szembejövő sávba, de ezt már a kanyarodás után tedd. Az ott található első fölfele nyíló útra kanyarodj be. Az egysávos út a rejtély kulcsa. Ez az út egy szép ház alatt megy el. Most légy gyors. Menj a ház alá, szállj ki a kamionból. Fuss el a ház környékéről. Ha a gép a kép alján kigépeli a "you're make bacon..." szavakat, akkor a küldetés fele már megvan. Ülj be egy autóba, és induj el lefele. Az első autópályán fordulj balra. A felrobbantott háztól balra lévő hídon repessz át. A kereszteződés utáni első háztömb előtt áll egy fekete ruhás fickó. Menj oda hozzá, majd vedd fel a mellette levő doboz tartalmát (gépfegy- ver). Aztán megjelenik egy sárga ruhás balek. Őt kell követned. Ő először felfele majd balra fordul. Ezt megismétli. Amikor befordul egy lefele nyíló mellékutcába, te ne kövesd. Várj 10 másodpercet, majd fordulj be a sarkon és Duke Nukem stílusában kezdj el lőni. Ha a két hapek meghalt a sikátorban, indulj lefele. Az ott lévő, vagy már elfutott embereket vedd üldözőbe, és őket is öld meg. Szét fognak futni, ezért célszerű autóba ülnöd, és úgy hajkurászni őket. Ha megölted mindegyiket, térj vissza a 4 telefonfülkéhez. Ezt nem tudom leírni, mert nem tudhatom, hogy hol vagy. A legegyszerűbb a nyilat követni (ezt is teheted az előző kis inci- densednél). Naszóval. A telefonfülkéknél menj az egyetlen aktívhoz. Utána indulj balra, sorolj át a szembejövő sávba. Az autópálya kanyarodásánál menj egyenesen, a fasornál menj lefele. Az autópályá indulj balra, majd az út felfele kanyarodásánál kanyarodj be a legelső balra nyíló mellékutcába. A fasor mögötti autópályán indulj el lefele. Az út kanyarodásánál lefele nyílik egy mellékutca. Kanyarogj le az úton, majd a végénél a kanyarodj jobbra. Indulj el vízszintesen. A dokkon lévő sárga daru alá járj be. Ha a markoló elindul a kocsi felé, akkor szállj ki az autódból. A daru a nagyobb tütűket nem bírja el (busz, kamion,limuzin,és a közrendre felügyelő emberek autóit se veszi át). A mentőautóval se próbálkozz. Itt két Taxit kell leadnod, és a pénzed összegének el kell érnie az 1000000$-os álomhatárt. Ekkor újra autóba kell szálnod. A Taxikat a pénzhatár elérése után célszerű leadni. Ha a két Taxit leadtad, ülj be egy autóba, és indulj el az autópályán fefele. A második háztömbnél menj a piros előterű telefonhoz. Menj felfele, és a harmadik rendőrlámpás kereszteződésnél fordulj jobbra. Menj át a hídon, és az első háztömb belső udvara felé vedd az utadat, de ezt már gyalog. Ott lesz egy lövöldöző őrült. Lődd le. A mellette álló fickót is el kell tenni láb alól. Ezután a nyíl színe pirosra változik. Kövesd a nyilat. A hely, ahova menned kell, közel van a 4 telefonfülkéhez. A fülkéktől indulj balra, majd akanyar után menj egyenesen a mellékutcán. Az út balra, fel, balra, fel kanyarodik. A harmadik bal kanyarnál szállj ki a kocsiból és menj a szembe lévő sikátorba álló sárga ruhás emberhez. Ezzel kész az első város első küldetéscsomagja. Folyt. köv.!

Nem igazán értem, hogyan lehet stratégiai játékhoz végigjátszást írni, mert ugye mindenkinek más stratégia jön be. A következőkben nem igazán a saját stratégiámat írom le, inkább egy általánosat. A módszer egyszerű, túlerő.

Brotherhood of NOD hadjárat (Deus Ex Kan):
1. The Messiah Returns: Egyszerű bemelegítő küldetés. Építsünk 2 Refinieryt, gyártsunk egy tucat könnyűgyalogost és söpörjünk le minden kék pontot a térképről. Akinek ez nem sikerül elsőre az sürgősen keressen kódokat a további pályákhoz.
2. Retaliation: Az egységeinkel induljunk el előre, a híd alatt óvatosan menjünk át, menjünk fel a dombra, az itt található GDI bázisokat söpörjük le, menjünk oda a TV-adóhoz és itt építsük meg bázisunkat. Ez az egyik legalkalmasabb hely. Egy mérnökkel foglaljuk el a TV-adót, közben folyamatosan gyártsunk egységeket és küldjük át őket a közelben található hídon. Ha minden GDI egységet elpusztítunk győzünk.
3. Free Rebel Commander: Menjünk le délre öljük meg az elenállókat és lőjük át magunkat a homokzsákokon. Menjünk át az alagúton, a túloldalon pedig menjünk keletre ahol egy kisebb bázist találunk. Öljük meg az itt található katonákat, majd lőjük ki a jobb oldali teherautót. 3 mérnököt kapunk, velük foglaljuk el a 2 tele Silot és a Had f Nodot. Az így kapott 3000 pénzből gyártsunk egy mérnököt (Vele egy erőművet kell elfoglalnunk, hogy lássuk a radart.) és annyi rakétást amennyit csak tudunk. Közben lőjük ki az el nem foglalt épületeket. Ha összegyűlt támadó csapat vonuljunk a fenti kék bázishoz, a keleti oldalon haladva lőjük át magunkat a lézereken és a falon, majd a bázis keleti oldalán lézerekkel őrzött börtönből szabadítsuk ki embereinket. Ezután vigyük a Commandert a kezdőpozícióban található repülőhöz.
4. Destroly Hassan's Temple: Verekedjük át magunkat a hídon, majd írtsuk ki a túlsó oldalon lévő bázist védő őröket. Ezután a bázis helyén alapítsunk mi magunk bázist (Nem kell mindent lerombolni, az erősítésként érkező mérnökökel néhány épületet elfoglalhatunk). Kezdjük meg a rakétások gyártását és morzsoljukfel a nyugati oldalon található bázist. Ezután a térkép nyugati szélén északra haladva jussunk át a hídon és menjünk el Hassa piramisáig és élvezzük a videót Kan visszatéréséről.
5. Blackout: A pálya egységei vitathatatlanul a Cyborg és a rakétás. A bázisunkat délen kell elkezdeni, de folyamatosan menjük észak felé. A bázisban mindig legyen egy-két mérnök, a visszafoglalásokhoz. A hidakat is zárjuk le. A térkép nyugati szélén folyamatosan haladjunk észak felé, lehetőleg kerülve a tiberiummezőket. Ha kellő számú egységgel (20-25 Cyborg, 25-30 rakétás plusz 8-10 Tik Tank) esünk neki, egy lélegzettel kiirthatjuk az utunkba kerülő bázist. A küldetés céljaként elpusztítandó radar a térkép északi szélének közepe táján helyezkedik el. Az ionvihar elülése előtt (1,5óra) végeznünk kell, de ez nem nehéz.
6. Eviction Notice: A térkép észak-keleti sarkában alapítsuk meg bázisunkat, majd gyártsunk 6 rakétást, 3 mérnököt és kezdő csapatunkal együtt induljunk meg délre. Közben intézzük úgy a nyersanyaggyűjtést, hogy 3 Refinierybe 6 Harvester vigye a tiberiumot. Írtsuk ki a dél-nyugati sarokban található GDI bázist (ha mérnökkel elfoglaljuk a Barackot, a Refineryt és a tele Silót, gyakorlatilag nyertük), és tisztítsuk meg az egész szigetet a GDI erőktől. Ezzel egyidőben kezdjük meg a támadó seregünk gyártását:8-10 Tik Tank, 15-20 Cyborg és ugyanennyi rakétással le tudjuk szedni az összes GDI egységet. A NO templomot a pálya északnyugati sarkában találjuk meg.
7. Salvage Operaion: Kommandós küldetés a nehezebb fajtából. Rövid idő alatt el kell csípnünk egy vonatot. Ha legyőztük a támadó gyalogosokat minden egységünkkel menjünk északra, majd menjünk át az első utunkba akadó hídon. Haladjunk keletre és az ottani hídon is menjünk át (kerüljük a Titánokat, lőjük a gyalogosokat). Ezután északra kell haladnunk ahol 2 Wolverine megölése után lemehetünk a fennsíkról. Ha mindent jól csináltunk, akkor maradt 2-3 mérnökünk, min. 3 gyalogosunk és 2 Buggynk (ha nem inkább kezdjük előröl a pályát). Miután lementünk a fennsíkról, egy mérnökkel rohanjunk keletre a többiekkel pedig dél-délkeleti irányba. A mérnökkel egy UFO-hoz (foglaljuk el), a többiekkel pedig egy hídhoz érünk. Rohanjunk fel a hídtól délre található lejtőn, és feljutunk a híd keleti végéhez. Megmaradt mérnökeinkkel foglaljuk el a Barackot, nehogy utánpótlást tudjon termelni a GDI. Egységeinkkel még a vonat indulása előtt lőjük ki a mozdonyt, majd a vagonokat, végül vegyük fel a rakományt.
8. Capture Umagon (1): A térkép nyugati szélén kapunk 2 Artilleryt. Ezeket azonnal cövekeljük le és lőjük ki a Wolverine-eket. Közben kapunk erősítést és nekiállhatunk építkezni. A bázist a híd túloldalán érdemes felhúzni és ajánlatos minél előbb beindítani a tiberiumtermelést. Közben az Artillerykkel előrearaszolva megtisztíthatjuk a terepet a GDI egységektől és kilőhetjük az északon található mozgó radart (amint a radar hatósugarába kerülünk, Umagon elszökik, úgyhogy a támadás előtt mindenképpen mentsünk). A gazdag tiberiummezőknek köszönhetően hamar le tudunk gyártani 10-10 Cyborgot, rakétást és Buggyt. Ennyi már elég is a sikerhez. Vonuljunk csapatunkkal délre és az Artilerykkel még a radarok hatókörén kívülről (mentés!) lőjük ki a maradék radart. Amint ez megtörténik a térkép eddig láthatatlan részei is előbukkannak. Ekkor a lehető leggyorsabban rohanjunk keletre a térkép déli szélén és támadjuk meg a GDI bázis déli részét (az Artillerykkel messziről támadhatunk). Mindenképpen a vonatot, illetve Umagont üssük, nehogy elszökjön. Mission Accomplished.
9. Capture Umagon (2): Az előző küldetéssel szemben itt a térkép kelti oldaláról indulunk egy kis szigetről amit Artilerynk segítségével hamar megtisztíthatunk. Az építkezést a 2 tiberiummező között kell elkezdeni. Miután már 7 Harvester szedi 3 Refinerybe a tiberiumot, azonnal áljunk neki a rakétások és az Attack Cycle-k gyártásának. Ha már egy kisebb sereg összegyűlt (10 Cycle és 15 rakétás), menjünk át a lenti hídon és tisztítsuk meg a túloldalt, nehogy a GDI a víz felől támadni tudjon. Ezután a támadó egységek gyártását és 15-20 Cycle, meg 20-25 rakétás legyártása után kezdjük meg a támadást. (Ha meghalljuk a "Timer Started" üzenetet azonnal kezdjünk támadni!) Menjünk át a lenti hídon és ezt az irányt kövessük amíg el nem érünk egy híd alá (itt GDI egységek várnak), majd ha átmentünk alatta és továbbhaladtunk jobb oldalon lesz egy feljáró (itt még több GDI egység). Menjünk fel rajta és a sineken induljunk el a hídra. Nagyjából mire elérjük a hidat odaér a vonat (siessünk, csak arra lőjünk aki ránk lő). Lőjük ki a mozdonyt így a vonat nem tud továbbmenni és utána a maradék egységeinkkel lőjük szét az összes vagont nem törődve a GDI egységekkel.
10. Sheep's Clothing: Nem nehéz küldetés, mivel csak mutánsok ellen harcolunk. Az érdekesség az, hogy GDI egységeket tudunk gyártani! Induláskor öljük meg a helyi ellenállókat, majd foglaljuk el bázisukat (először a Barrackot, amiből további mérnököket tudunk gyártani). A Construction Yardot is foglaljuk el és kezdjük meg a termelést. Lőjük ki a tiberiumtelepeket gátoló falakat. 6-7 Harvester már kellő mennyiségű tiberiumot tud behozni a Titanok gyártásához. (Gyártsunk pár Disc Throwert a kezdeti támadások kivédése miatt.) Nem kell fél óra sem és az elkészült 15-20 Titannal kényelmesen végigsétálhatunk a pályán, kiirtva az ellenséget. A hidaknál vigyázzunk, nehogy szétlőjük őket magunk alatt.
11. Escort Bio-toxin Trucks: Itt egy könnyű kommandós küldetés. A kezdőcsapatunkban van egy Cyborg Commando, ami hihetetlenül durva egység. Egy Titant 2-3 lövéssel szed szét és regenerálódik a tiberiummezőkön. A többieket szerintem csak golyófogónak lehet használni.:-) Egyszerűen követni kell a délen elhúzódó földutat, majd északra kanyarodva eljutni a pálya észak-keleti sarkában lévő elágazáshoz. Közben lőjük az ellenünk küldött gyenge ellenállást és ha sárgába fordul a Cyborg Commando élete regeneráljuk egy tiberiummezőn. Az elágazásnál menjünk nyugatra, ahol egy elég jól védett bázist találunk, viszont elég az egyik sarkát kilőni és már be is hatolhatunk. Bentről óvatosan hozzuk ki a teherautókat és vigyük őket az elágazáshoz. Az elágazásnál folytassuk keletre az utunkat és a sarokban található kis helyőrség elnéptelenítése után tereljük be a sarokba a teherautókat.
12. Destroy GDI Research Facility: Itt egy nehezebb pálya. Először kommandós küldetés, aztán átmegy építkezősbe. Kezdéskor egy kémmel kell elérni az indulásnál látható város közepét, ahol egy teherautó mellett találkozunk néhány segítőkész mutánssal. Őket vezessük végig a pálya déli szélén nyugatra és a segítségükkel lőjük le a szembejövő ellenállást. A délnyugati sarokban egy alagutat találunk. Tisztítsuk meg mindkét végét és ezzel a kommandós rész véget is ér. Erősítést kapunk, amivel az alagút túloldalán található emelkedőn kell feljutnunk a délnyugati sarokban található fennsíkra. Az itteni két nagyobb tiberiummező között fogunk bázist létesíteni 6, majd a tiberium elfogyása után 8-10 Harvesterrel. A termelés beindítása után a bázis védelméről kell gondoskodnunk. Légi egységek ellen gyártsunk 10-15 rakétást és 4-5 Samet, a földi egységek réme pedig az Artillery lesz. 5-6, a fennsík észak-keleti sarkában elhelyezett Artillery plusz 10-15 Artilleryket fedező Attack Cycle már kellő biztonságot ad és onnan az ellenség bázisának egy részét is kilőhetjük. Ezután folytassuk a Cyborg-rakétás páros vég nélküli gyártását, miközben 2-3 repülővel nagyjából felfedezzük a pályát. (A seregünkbe nem árt betenni 4-5 Artilleryt akik egy kicsit lemaradva a gyalogságtól nagyon megnövelik a seregünk támadóerejét (pl:3 Artillerynek 1 Titan 1 lövés).) A küldetés célja egy kutatóközpont elpusztítása, ami az északi rész közepén található. Ezt legkönnyebben a pálya nyugati oldalán, észak felé haladva érhetjük el, ott mehetünk le a fennsíkról. Ebből az irányból támadjunk, de csak akkor ha összegyűlt 20-25 Cycle, valamint legalább 15 Cyborg és rakétás. Fent nem tudjuk igazán kihasználni az Artilleryket, hagyjuk őket a bázis védelmére. Ekkora támadósereggel át tudjuk magunkat verekedni a védelmen és ki tudjuk lőni a központot. Ne feledjük a sikerhez elég csak a központot megsemmisíteni.
13. Villainess in Distress: Újabb kommandós küldetés, amelyben a fogva tartott Oxannát kell kiszabadítani. Ehhez egy kis csapat áll rendelkezésünkre, amelyben egy Cyborg Commando is szerepel. Az indulásnál látható bázist nem nehéz kilőni. Mérnökeinkkel foglaljunk el a radart és egy erőművet. Ekkor újabb területek válnak láthatóvá és erősítést is kapunk. Az erősítéssel csatlakozzunk a többiekhez, de a tankokat csak egyenként vigyük át a jégen (megvárva amíg a repedések befagynak). A csapattal mozogjunk keletre és a Cyborg Commandóval távolról intézzük el a GDI erőket. Ha minden jól megy, kisebb sérülésekkel elérhetjük az északkeleti sarokban található börtönt, ahonnan kiszabadíthatjuk Oxannát és 2 mérnököt. Ezután a Cyborg Commandóval a tiberiummezőn regenerálódjunk, Oxannát és Slavikot tegyük be a fúróba és küldjük őket egy nehezen megközelíthető biztonságos helyre. A 2 mérnökkel foglaljuk el a Barrackot és a Refineryt, hogy a GDI-nak ne legyen utánpótlása. A többi épületet és egységet irtsuk ki különös figyelemmel az alagút bejáratát őrző Titánokra. (Nagyon hamar el kell intézni.) Újabb regenerálódás után menjünk át az alagúton és a túloldalon azonnal vonuljunk keletre egészen a repülőig. A repülő környékét tisztítsuk meg a Cyborg Commandóval, majd a föld alatt vigyük oda Oxannát és Slavikot és amint megérkeztek tegyük őket a repcsibe továbbra is távol tartva az ellenséget. Nem könnyű, de ha sokat mentünk meg lehet csinálni.
14. Estabilish NOD Presence: Hosszú és húzós küldetés, igazi élet-halál harc! Kis csapatunkkal északra ajánlatos indulni, ahol egy hídon kell átmennünk és a túloldalon található bázist visszafoglalni. Odaát azonnal kezdjük meg a Weed Eaterekkel a lenti tiberiumtelep aratását, nehogy az nagyon szétterjedjen (ennek támogatására gyárthatunk még plusz 2-3 Weed Eatert). A fenti tiberiumtelepet inkább lőjük ki, rengeteg gondot okoz, ha ezt nem tesszük meg. Ezután álljunk neki a 3 Refinery plusz 2 Harvester létrehozásának, miközben védelmi célokra néhány Artilleryt is gyártsunk és vegyük körbe a bázist (4-et a bázis nyugati, 3-at a déli oldalra). Az elkészült kémiai rakétákkal bátran bombázzuk a a délen található épületeket és közben folyamatosan gyártsuk az Attack Cycle-ket és a Cyborg rakétás párost. Egy kisebb csapattal (tíz elég mindegyikből) vonuljunk délre és a dél-keleti sarokban található bázist tegyük át múlt időbe. Ha a keleti oldal tiszta, támadjunk nyugatra, a víz túloldalára is, de előzetesen derítsük fel az ottani terepet 2-3 Harpyval. A támadáshoz gyártsunk összesen 20-25-öt a "sláger egységből" és 7-8 Artilleryt a védelmi célokra gyártottakon kívül, valamint 3-4 javító járművet is. Az előzetesen már kémiai rakétákkal meggyengített délnyugati bázist nem nehéz ezzel a csapattal legyőznünk, ha követjük a "távoli Artillerylövések közeli Cycle- és gyalogság-fedezéssel"-taktikát.
15. Protect Waste Convoys: A térkép déli részén kezdünk és elég gyorsan tudunk fejlődni ahhoz, hogy körülvegyük a bázist 7-8 Artilleryvel. A nyugatra található platóra rakjunk Refinerit és oda is pakoljunk Artilleryket, meg néhány Sam-et. Ha a védelem felállt, őrült módon gyártsunk Cycle-ket és a rakétás Cyborg párost, amíg el nem fogy a tiberium (nem érdemes nagyobb egységeket gyártani, mert kevés hozzá a tiberium). Amint elapadnak a készleteink, azonnal támadjunk északra minden egységgel, tisztítsuk meg a feljárókat. Ezután a jól bevált taktikával (előrearaszolás, cövekelés, a környező épületek szétlövése, újabb előrealaszolás, újabb cövekelés stb.) simára gyalulhatjuk az északi fennsíkot, ha a rakétásokkal a Cyborgokkal és a Cyclekkel fedezzük a nehéztüzérséget, elpusztítva minden közel merészkedő egységet.
16. Destroy Mammoth Mk. II. Prototype: Egy kémmel kezdünk, vele északi irányba kell haladnunk (elkerülve a GDI egységeket), amíg egy Command Centert nem találunk. Ennek az épületnek az elfoglalása után erősítést kapunk és a térkép délnyugati negyedében található fennsíkon bázist létesíthetünk. A bázis védelmét a lehető leghamarabb meg kell alapozni 7-8 Artilleryvel és ugyanennyi SAM-mel. Amint a védelem elkészült, derítsük fel a pálya északnyugat-délkeleti átlójától felénk eső területet egy tucat Attack Cycle-lel. Két nagyobb tiberiumtelepet találunk, egyet az észak-nyugati sarokban, egyet pedig az átló mellett. Építkezzünk ki silokkal a két telepig és ott is létesítsünk egy-egy Refineryt, három Artilleryvel és SAM-mel levédve. Most már gond nélkül termelhetjük a tiberiumot és gyárthatjuk a már bevált Cyborgokat, rakétásokat és rengeteg Artilleryt. Ha egy tekintélyesebb sereg összejött menjünk át az Artilleryket fedezve a túlsó partra és lőjünk ki mindent, különösen a Mammoth lépegetőt.
17. Capture Jake McNeil: Ezt a küldetést nagyon könnyen lehet teljesíteni, ha mindig mindent a megfelelő pillanatban csinálunk. Egységeinkkel vonuljunk nyugatra, amennyire csak lehet, a pálya déli szélén haladva. A dél-nyugati sarokba kell eljutnunk, addig utunkat állja egy radarkocsi, egy őrtorony, majd egy újabb radarkocsi. Ezeket ki lehet kerülni anélkül, hogy észrevennének, de azért mindig mentsünk. A második radar után várjunk egy kicsit, egy Titan halad el felettünk (ha jó helyen állunk nem vesz észre) és zavartalanul folytathatjuk utunkat a dél-nyugati sarokban található bázisig. Itt várakozzunk a bázis feletti fennsíkon, amíg meg nem érkezik Jake McNeil és amint elkezd szaladni (pechjére éppen a mi irányunkba), lőjünk bele egyet valamelyik Toxic Soldierrel. Ezután az előbb ismertetett úton szaladjunk vissza Jake-kel a dél-keleti sarokba, miközben mérnökeinkkel foglaljuk el a dél-nyugati bázis épületeit.
18. Illegal Data Transfer: Ismét egy láthatatlan kémmel indulunk, de ezúttal némi gyalogos erőt is kapunk mellé (ők meghalhatnak, csak a kémnek kell túlélnie a küldetést). A pályán 3 Command Centert kell elfoglalnunk, amiben rengeteg GDI egység és 2 radarkocsi (keletre és északra) akadályoznak. A kezdeti ellenállás leverése után gyalogosainkkal a radarok kilövésére koncentráljunk. Jó lenne legalább a keletit kilőni, mielőtt meghalnak a katonáink. Kémünkkel először a kezdőpozíciótól északkelet, majd délnyugat felé menjünk (itt található az első Command Center, egy kis medencében), majd vonuljunk északra a nyugati oldal mentén és fent keletre (itt van a következő, de ide katonai kísérettel menjünk, hogy eltereljük a figyelmet kémünkről). A harmadikat a kezdőpozíciótól északra található földutat követve, a sziklafal mellett, lent haladva érhetjük el, majd ha ezt is elfoglaltuk, a déli déli oldal közepéhez kell mennünk (az APC itt várja kémünket). A keleti bázist ne zavarjuk, szinte biztosan meghalunk, ha túl közel megyünk hozzá. Ezt a küldetést nem kötelező teljesíteni a hadjárat sikeréhez, viszont mindenképpen érdemes, mert győzelem esetén az utolsó küldetésben ionágyúval kezdünk.
19. A New Beginning: Az utolsó, talán legnehezebb küldetés, amelyben 1 óra alatt el kell helyeznünk 3 rakétakilövőt, egy hatalmas, GDI kontroll alatt tartott pályán. A küldetés sikere már az első lépéseknél eldőlhet, mert ha a látható GDI épületeket elfoglalva, a kezdő helyszínen létesítünk bázist, akkor igen sok gondunk lesz a hamar fogyó tiberium utánpótlásával. Ehelyett inkább vonuljunk délnyugatra, ahol hatalmas tiberiummező vár bennünket. Itt tegyük le a Mobile Construction Vehicle-t. Gyártsunk sok felderítő egységet (Buggy, Stealth Tank) és a GDI erőket elkerülve járjuk be a pályát, hogy nagyjából tisztában legyünk a követendő útvonallal. Ezzel egy időben védjük le bázisunkat Artillerykkel és két tucat rakétást is gyártsunk, hogy bármikor bevethetők legyenek Ocrák ellen. Mint az őrült gyártsunk rakétásokat, Cycle-ket és egy tucat Artilleryt (ha fogy a tiberium a kevésbé fontos épületeket el is adhatjuk), és ha már csak fél óra van hátra, azonnal induljunk északra minden egységünkkel (csak így van esélyünk a sikerre). Az ellenőrzőpontokat sorrendben kell érinteni és mindhárom helyszínt meg kell tisztítanunk a GDI egységektől. Ha egy helyszínt biztosítottunk, helyezzük el a rakétakilövőt és hagyjunk hátra egy kisebb csapatot, gondoskodva a löveg biztonságáról. Az első és a második ponton nem lehet nagy gondunk, a harmadik viszont kemény lesz. Erre maradjon legalább 10-15 percünk (egy Mammoth Mk. II.-t is el kell még pusztítanunk). Egy GDI bázis áll a 3. pont és csapataink között. Menjünk vissza a bázisunkhoz és onnan induljunk el a 3. pont felé, mert így a GDI bázist kikerülhetjük (csak a felső sarkával kell megküzdenünk). Vigyünk magunkkal javítójárműveket a lövegen esett károk javítására és 3-4 mérnököt is. Menjük a 3. pont felé, amíg el nem érünk egy hidat, amelynek a másik oldalán ott van a cél, de előtte az ellenség bázisának a sarka. Lőjük szétt a bejáratot őrző tornyokat. Vigyázzunk! Az ellenség szétlőheti a hidat, amit mérnökeinkkel ugyan megjavíthatunk, de ha a fél hadseregük rajta volt a robbanás pillanatában vagy a rakétánk, akkor nem sok esély van a győzelemre. A lepucoltuk a híd végét, akkor a rakétát és az Artilleryket kivéve (Artilleryt lecövekelni!) minden egységünkkel menjünk be, irtsuk ki a Titánokat és a Mammoth lépegetőt, majd gyorsan lőjük ki a 3. ponthoz vezető utat eltorlaszoló falakat, majd a rakétát vigyük a helyére. Természetesen minden erőnkkel fedezzük. Ha sikerül mind a három löveget pozícióba helyezni, a hadjárat sikerrel ér véget. Kane kilövi a rakétákat, a GDI űrbázis megsemmisül, majd egy piramisból egy hatalmas rakéta száll el és az egész Földön szétteríti a tiberiumot. A kék bolygó zöld bolygóvá változik és az emberek örökre szolgálhatják Kane-t.

 
Jani
 
Viktor cuccai
 
Élő játékok
 
Autó
 
Linkjeim
 
Társoldalak
 
Call Of Duty
 
 
Half-Life2

 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?